EDUCACIÓ I PENSAMENT CRÍTIC
"Pensament crític avui"
Taller a càrrec de Brisa Esteve
Activitat corporal que desperta en cada un de nosaltres diferents sensacions. Necessitàvem moviment per despertar cos i ment. Podeu trobar més informació a la pàgina de
DANZALAVIDA
"Reconeixement del cos"
EMPODERAMENT
Para Todos La 2 - Debate - "Entre Maestros" Ver vídeo
Blocs on podeu ampliar la informació de la ponència.
DE LA ESCUELA DEL CONOCIMIENTO A LA DE LA SABIDURÍA
Una mirada educativa más allá de las
creencias y centrada en el corazón, en la que cada alumno es como una
estrella con luz propia...
NUEVOS PARADIGMAS DEL CONOCIMIENTO
Hacia unos Nuevos Paradigmas del Conocimiento permeables a la sabiduría del corazón ...
DIVERSITAT DE CRIANCES
Competències interculturals en els centres educatius
A la segona part de l'activitat persones de diferents cultures han compartit amb nosaltres el seu coneixement.
PEDAGOGIA I FILOSOFIA
La Filosofia per infants i adolescents
Podem trobar el projecte de FILOSOFIA 3/18 a
Grup Iref
COSES QUE ENS HA DIT.....
La frase: "jo crec que.....jo penso que....."
Bones pràctiques en educació sobre el pensament crític
"per anar a treballar tinc el xip de la il·lusió"
La Associació Xiula te com objectiu oferir experiències laborals a
joves dels barris de la zona nord de Nou Barris que han estat al Centre
Cruïlla.
Aprofitant la formació del Centre Cruïlla, oferim caterings,
estampacions de samarretes i trasllats. Tot contractant a joves amb un
sou de 8 € l'hora.
mail: associacioxiula@gmail.com telèfon: 933595575
ICI
ENSENYAR A PENSAR
Val la pena ensenyar a pensar?
Per preparar la resposta el ponent proposa la lectura d'aquests articles.
Cartes a Guinea
Debate Paulo Freire
Amb agenda propia
COSES QUE ENS HAN DIT..........
Què ensenyar?
CONTINGUTS "BANKARIS": La motxilla del mestres es carrega sobre l'alumne"
CONTINGUTS D'ALLIBERAMENT: Desafiaments que ajuden a trobar el propi camí, a construir-nos a nosaltres mateixos.
Pensar avui?
Per pensar hem de cobrir les nostres necessitats fisiològiques bàsiques
Els sentiments dirigeixen part dels nostres pensaments
Els organismes es construeixen a si mateixos
Les relacions d'aprenentatge són horitzontals
Uns pensadors: